نامه نویسنده بهمنی به مقام معظم رهبری با مضمون الحاق شهرستان بهمئی به خوزستان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 68
:: باردید دیروز : 30
:: بازدید هفته : 68
:: بازدید ماه : 1265
:: بازدید سال : 4557
:: بازدید کلی : 104177
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
یک شنبه 24 / 11

 

 
یکی از نویسندگان شهرستان بهمئی از ارسال نامه به مقام معظم رهبری با مضمون الحاق شهرستان بهمئی به خوزستان خبر داد.
نقشه جدید کهگیلویه و بویراحمد

سایت خبری آوای ماغر: در پی انتشار خبر بالاگرفتن زمزمه الحاق شهرستان بهمئی به استان خوزستان سید کاظم مطلوبی میرسالاری ،یکی از نویسندگان بنام این شهرستان ظهر امروز با ارسال یک خبر به این سایت خبری از ارسال یک نامه در این موضوع به دفتر مقام معظم رهبری خبر داد که متن آن به شرح ذیل است:

 

نامه حقیر به مقام معظم رهبری در خصوص الحاق شهرستان بهمیی به خوزستان
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای دامه برکاه
سلام علیکم

بااحترام وآرزوی طول عمر برای حضرتعالی وخدمتگزاران صدیق انقلاب اسلامی وامید ظهور حضرت ولی عصر(عج) به عرض عالی میرساند شهرستان بهمیی یکی از شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد ایران است.

 

 

شهر لیکک مرکز شهرستان تازه تأسیس بهمیی است. بخش بَهمَئی در سال ۱۳۸۴ به شهرستانی به مرکزیت شهر لیکک ارتقاء یافت.شهر لیکک به لحاظ موقعیت جغرافیایی به شهرستان های بهبهان ،رامهرمز،آغاجاری در استان خوزستان نزدیکتر است ولی در نقشه استانی جزئی از استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار میرود.

 

مامردم بهمیی باتوجه به دلایل و مزایای متعددی که درذیل می آید وباعنایت به این قضایا وتمایلی که بین اکثریت مردم این شهرستان بویژه قشر جوان وتحصیلکرده می باشد خواهان الحاق به استان خوزستان می باشیم.

   -1 ما می دانیم با الحاق به خوزستان باتوجه به وجود بیش از80حلقه چاه نفت وگاز شهرستانمان جز مناطق نفت خیزقرار خواهد گرفت وبه یقین موجبات عمران وترقی در تمامی زمینه ها به ویژه زمینه اقتصادی ،تجاری وگردشگری فراهم می شود.به طوری که امروز جوانان تحصیلکرد مابرای کار درمنطقه خودمان غیربومی محسوب می شونددر حالی که دود چاههای نفت در چشمان ماست.

 

  -2از لحاظ جغرافیای از هرطرف به خوزستان مرز مشترک داریم و تنها مرز ما به کهگلویه کوههای سیاه وسفید می باشند که چون سدی ارتباط مارا باکهگلویه تحت شعاع قرار دادند.

 

  -3فاصله شهرستان ما تا شهرهای خوزستان به ترتیب تا رامهرمز کمتر از40کیلومتر تا بهبهان 35 کیلومتر وتااهواز 130 کیلومتر در حالیکه مسیرتایاسوج بیش از 300 کیلومتر است و گذر از سه استان خوزستان ،کهگلویه وفارس برای یک کار ساده اداری باید انجام پذیردتا به مرکز استان برسیم وچه جوانانی از دیارمان که در این مسیر جان شیرین خود را در حوادث مختلف از دست داده اند .

 

  -4در بخش سیاسی واجتماعی به جهت نزدیکی وارتباط فرهنگی در بیشتر مراسمات ملی ومذهبی در خوزستان شرکت می کنیم.

  -5شهرستان های بهبهان ورامهرمز واغاجاری از دیرباز محل مراجعه ی ساکنان این خطه به منظور رفع نیازهای درمانی ،اقتصادی تآمین ارزاق وگردشگری بوده وهمگونی فرهنگی بین این منطقه وشهرهای خوزستان وجود داشته ودارد.

 

  -6از لحاظ کشاورزی دارای دشت های وسیع و زمین های حاصلخیز برای کشاورزی می باشیم که با الحاق به خوزستان از امتیاز استفاده ازسهمیه ی اب کشاورزی سدهای مارون وکوثر می توانیم سهم مهمی در تولید غلات وکارافرینی برای جوانانمان ایجاد کنیم.

 

  -7برای تسهیل در کارهای اداری الحاق به خوزستان مزایای فراوانی برای مردمان دیارمان می باشد در صورتیکه که امروز هر شهروند بهمیی برای پیگیری کاراداری درسال تنها یکبار به یاسوج سفر کند باید حداقل 600 کیلومتر راه طی کند که متاسفانه هیچ کار اداری در مرکز استان بایک بار پیگیری جواب نخواهد داد ومدام باید در راه بوددر حالیکه این مسیر معادل 20 بار طی مسیر بهبهان به لیکک یا سه بارطی مسیر اهواز به لیکک است .چه مردانی که برای یک کار ساده اداری در این مسیر در چنگال مرگ گرفتار شدند .ونمی دانیم مسئولیت جان اینان باکیست.

درادامه بابیان اینکه مابا مردم غیور کهگلویه وبویراحمد هیچ مشکلی نداریم وآنان بهترین برادران وخواهرانمان هستند اما الحاق بهمئی به خوزستان نوید کاستن از درد ورنجهاو پیشرفت وآبادانی رابرای ما به ارمغان دارد .

 

امانکته ای که باید یادآوری کنم شهرستان بهمئی بیش از 120تن از بهترین فرزندانش راتقدیم به انقلاب نمودو چه شیرمردانی که طعم تلخ اسارت وحلاوت جانبازی راچشیده اند واین مردمان همواره در مسیر ولایت ورهبری ماندگار وپایدار مانده اند .

 

حضرت آقا از اینکه گوشه ای از دردها ونیازهای مردم دیارم را به تحریر در اوردم وخاطر مبارکتان را آزردم از محضر مبارکتان عذر می خواهم، امیدوارم ندای این مردم شهید پرور را با عنایات کریمانه بپذیرید وبه مسئولان امر فرمایید برای رضای خدا وکاستن از آلام وتعب این مردمان با بررسی کارشناسانه خواسته مردم به ظهور برسد / من الله توفیق
سید کاظم مطلوبی میرسالاری

 




:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه